مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در جنوب تهران

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


نکته مهم دیگر، کنترل دمای کوره به صورت مرتب است. تا از موارد احتمالی مانند از بین رفتن لاک و رنگ فلزات محافظت شود. در حالی که سرعت حرکت محصول تهیه شده در کوره کم باشد ممکن است. مدت زمان طولانی‌تری را در معرض حرارت قرار گیرد و موجب سوخته شدن فلز شود. حرارت نباید به صورت مستقیم به فلز وارد شود. به همین علت از فرایند غیر مستقیم با کمک دیگ‌های مخصوص است.فاده می‌شود. گرما توسط مشعل‌های موجود در کوره به یک دیگ بزرگ وارد می‌شود و توسط خازن‌های تعبیه شده مخصوص به سطح فلز رسانده خواهد شد. در انتهای کوره دو هواکش بزرگ به منظور خنک کردن ورق‌ها و تعدیل دمای آن‌ها قرار داده شده است..

هزینه چاپ مستقیم روی انواع فلز بستگی به جزئیات هر پروژه دارد ولی به صورت کلی تعرفه چاپ رنگ مترمربعی / تومان و هزینه چاپ رنگ مترمربعی / تومان می باشد. برای محاسبه هزینه چاپ روی فلز موارد مختلفی باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مرکب است.فاده شده در چاپ روی ورق فلزی از نوع جوهر UV می باشد. که این قابلیت را دارد که همزمان با چاپ با تابش نور یووی کاملا خشک شود.  جوهر یووی تا دمای سانتی گراد را می تواند تحمل کنند. به همین جهت است. که مرکب در برابر حرارت از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر