مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در دماوند

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


هزینه چاپ مستقیم روی انواع فلز بستگی به جزئیات هر پروژه دارد ولی به صورت کلی تعرفه چاپ رنگ مترمربعی / تومان و هزینه چاپ رنگ مترمربعی / تومان می باشد. برای محاسبه هزینه چاپ روی فلز موارد مختلفی باید مورد بررسی قرار بگیرد.

در زمان ارسال فایل چاپی به چاپخانه ، همان طور که پیش تر گفته شد فایل های خود را با مُد رنگ CMYKطراحی نمائید و سایز طرح را دقیقا هم سایز سطح کار و رزولوشن طرح را حداقل ۵ در نظر بگیرید . برای اطمینان از انجام کار در بالاترین کیفیت فایل لایه باز طرح را در یکی از فرمت های PDF ، Tiff یا Cdr در اختیار چاپخانه قرار دهید و در صورت است.فاده از متن ( با فونت خاص )  لایه های متنی را به وکتور تغییر دهید.

در انتخاب نوع فلز محدودیتی وجود ندارد و از انواع آن مثل : آهن ، گالوانیزه ، است.یل ، آلومینیوم و &#; می توان است.فاده نمود و تمام آنها ویژگی های مطرح شده در بالا را دارند و تنها از لحاظ محدودیت های خود متریال مانند سایز های تولید آن ، وزن و قیمت است. که بر دیگری ترجیح داده می شوند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر