مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در دیزین

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.


فلز به عنوان مقاوم‌ترین متریال موجود در دنیا شناخته می‌شود که از آن در مصارف مختلف می‌توان است.فاده کرد. انجام چاپ روی فلز یکی از موارد کاربردی است. که موجب می‌شود تا افراد بتوانند طرح و تصویر مورد علاقه خود را بر روی اشکال مختلفی از فلزات حک کنند. ماندگاری بالا، مقاومت در برابر عوامل بیرونی، نصب آسان، تولید در اندازه‌های گوناگون، است.فاده از میلیون‌ها رنگ در چاپ، شفافیت، چاپ‌پذیری بالا، شادابی رنگ‌ها و&#; از جمله مزیت‌های اجرای چاپ عکس روی فلز  مانند چاپ روی است.یل ، چاپ روی آلومینیوم و &#; به شمار ‌می‌روند. هرچند انجام این کار می‌تواند گران تمام شود اما با توجه به طول عمر بالای محصول مقرون به صرفه خواهد بود.

     یکی از مصرف کنندگان همیشگی چاپ روی فلز ادارات و ارگان های دولتی می باشند و تنها دلیل آن هم تمایل ارگان ها برای داشتن یک چاپ ماندگار می باشد. اگر با دقت به فضای اطراف خود نگاه کرده باشید، خواهید دید که تمام تابلو های ایستگاه های مترو ، اتوبوس و تاکسیرانی از این تکنولوژی بهره گرفته است.، عمدتا :

امکان تولید تصاویر رنگی بر روی فلزات در حال حاضر بدون محدودیت سایز وجود دارد و انواع تصاویر کوچک و بزرگ بر روی انواع ورق‌های فلزی قابل چاپ هستند. این کار را محققان دانشگاه سنت پترزبورگ آزمایش کردند که تغییر پارامترهای پردازش لیزر، به کنترل میزان چگالی یک ورق فلزی منجر شد و توانست محدوده وسیع دمایی به آن ببخشد تا تصاویر رنگی با طیف رنگی را به صنعت



( مشاوره و اجرا ) های دیگر