مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شمال تهران

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.


خروجی دستگاه های فلت بد بسیار با کیفیت و تقریبا خیلی نزدیک به مانیتور می باشد. در این نوع چاپ تمام جزئیات طرح و عکس به راحتی قابل رویت است. و حتی می توان متن های بسیار کوچک را نیز به صورت کاملا خوانا در اختیار داشت. به همین دلیل است. که از این نوع چاپ برای چاپ تابلوهای تبلیغاتی حاوی تصویر بسیار بهره می گیرند.

پس از انجام چاپ و بررسی فلزات به صورت دقیق، ورق‌های مورد نظر به داخل کوره‌ها به منظور تثبیت رنگ انتقال داده می‌شوند. در این مرحله خط چاپ، ورنی و کوره به صورت پیوسته و پشت سر هم و یا مستقل و جدای از یکدیگر فعالیت می‌کنند. در نوع مستقل با توجه به حالتی که دار سرعت کار کاهش پیدا خواهد کرد.

یا برای است.حکام بسیار بالا از لاک محافظ است.فاده نمود. پرایمر تا حدی به است.حکام چاپ کمک می کند، ولی در موارد صنعتی و حساس اصلا است.فاده از کوتینگ پیشنهاد نمی شود؛ درست برعکس کوتینگ ، لاک محافظ بسیار با دوام و مقاوم است. و می تواند خیال شما را برای ماندگاری بالای محصول حتی تا بالای سال راحت کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر