مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شهر سنگ تهران

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


نکته مهم دیگر، کنترل دمای کوره به صورت مرتب است. تا از موارد احتمالی مانند از بین رفتن لاک و رنگ فلزات محافظت شود. در حالی که سرعت حرکت محصول تهیه شده در کوره کم باشد ممکن است. مدت زمان طولانی‌تری را در معرض حرارت قرار گیرد و موجب سوخته شدن فلز شود. حرارت نباید به صورت مستقیم به فلز وارد شود. به همین علت از فرایند غیر مستقیم با کمک دیگ‌های مخصوص است.فاده می‌شود. گرما توسط مشعل‌های موجود در کوره به یک دیگ بزرگ وارد می‌شود و توسط خازن‌های تعبیه شده مخصوص به سطح فلز رسانده خواهد شد. در انتهای کوره دو هواکش بزرگ به منظور خنک کردن ورق‌ها و تعدیل دمای آن‌ها قرار داده شده است..

     برای کاهش هزینه چاپ در صورتی که می توانید ، کار برش و یا قطعه قطعه کردن بعضی از متریال های خود را به بعد از انجام چاپ موکول کنید ( مثلا قصد چاپ روی پلکسی گلاس در سایز * و در طرح مختلف را دارید ، بهترین کار این است. که ابتدا یک پلکسی ۸* را به همراه یک طرح برای چاپ به چاپخانه ارسال کنید و سپس کار برش لیزر را انجام دهید، همین کار به ظاهر ساده هزینه چاپ شما را بین تا درصد کاهش خواهد داد. )

پس از انجام چاپ و بررسی فلزات به صورت دقیق، ورق‌های مورد نظر به داخل کوره‌ها به منظور تثبیت رنگ انتقال داده می‌شوند. در این مرحله خط چاپ، ورنی و کوره به صورت پیوسته و پشت سر هم و یا مستقل و جدای از یکدیگر فعالیت می‌کنند. در نوع مستقل با توجه به حالتی که دار سرعت کار کاهش پیدا خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر