مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شهرک صنعتی شمس آباد

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


بهترین دستگاه چاپ روی ورق فلزی، Flat Bed UV است. که مرکب را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و فرایند چاپ را انجام می‌دهد. در این شیوه از مرکب‌های با کیفیت بالا و مرغوب است.فاده می‌شود تا ثبات رنگ تضمین شده و در برابر عوامل بیرونی مانند ضربه و خط و خش مقاومت مناسبی داشته باشند. انواع شیوه‌های چاپ روی فلز را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;‌&#;&#; &#; &#;&#;&#;‌&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;.

     برای کاهش هزینه چاپ در صورتی که می توانید ، کار برش و یا قطعه قطعه کردن بعضی از متریال های خود را به بعد از انجام چاپ موکول کنید ( مثلا قصد چاپ روی پلکسی گلاس در سایز * و در طرح مختلف را دارید ، بهترین کار این است. که ابتدا یک پلکسی ۸* را به همراه یک طرح برای چاپ به چاپخانه ارسال کنید و سپس کار برش لیزر را انجام دهید، همین کار به ظاهر ساده هزینه چاپ شما را بین تا درصد کاهش خواهد داد. )



( مشاوره و اجرا ) های دیگر