مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شهرک صنعتی فیروزکوه

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد


فلز به عنوان مقاوم‌ترین متریال موجود در دنیا شناخته می‌شود که از آن در مصارف مختلف می‌توان است.فاده کرد. انجام چاپ روی فلز یکی از موارد کاربردی است. که موجب می‌شود تا افراد بتوانند طرح و تصویر مورد علاقه خود را بر روی اشکال مختلفی از فلزات حک کنند. ماندگاری بالا، مقاومت در برابر عوامل بیرونی، نصب آسان، تولید در اندازه‌های گوناگون، است.فاده از میلیون‌ها رنگ در چاپ، شفافیت، چاپ‌پذیری بالا، شادابی رنگ‌ها و&#; از جمله مزیت‌های اجرای چاپ عکس روی فلز  مانند چاپ روی است.یل ، چاپ روی آلومینیوم و &#; به شمار ‌می‌روند. هرچند انجام این کار می‌تواند گران تمام شود اما با توجه به طول عمر بالای محصول مقرون به صرفه خواهد بود.

یکی از چالش های تبلیغات محیطی انتخاب نوع متریال و نوع چاپ می باشد تا هم طراوت و شادابی بالایی داشته باشد، هم در اثر عوامل طبیعی مثل باد و باران چاپ آسیب نبیند و خود جنس از بین نرود ، قابل نصب آسان باشد و &#; . در بحث تبلیغات محیطی و مدل های اجرای آن می توان به بیلبورد های شهرداری

کوره‌های پخت به صورت میانگین طولی به اندازه الی متر دارند. ورق‌های فلزی با کمک زنجیر تعبیه شده در کوره وارد شده و در طول مسیر فرایند خشک شدن بر روی آن‌ها انجام خواهد شد. نکته قابل اهمیت آن است. که فلزات در این مرحله به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب و خدشه به دلیل خیس بودن آن‌ها بر روی یکدیگر قرار داده نشوند. جریان حرکتی ورق‌ها به صورت خودکار بوده و میزان سرعت آن بسته به سرعت چاپ تعیین می‌شود. در صورتی که سرعت نقاله بالا باشد، فلزات به درستی خشک نشده و رنگ‌ها بر روی آن تثبیت نمی‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر