مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شهرک صنعتی قرچک

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


فلز به عنوان مقاوم‌ترین متریال موجود در دنیا شناخته می‌شود که از آن در مصارف مختلف می‌توان است.فاده کرد. انجام چاپ روی فلز یکی از موارد کاربردی است. که موجب می‌شود تا افراد بتوانند طرح و تصویر مورد علاقه خود را بر روی اشکال مختلفی از فلزات حک کنند. ماندگاری بالا، مقاومت در برابر عوامل بیرونی، نصب آسان، تولید در اندازه‌های گوناگون، است.فاده از میلیون‌ها رنگ در چاپ، شفافیت، چاپ‌پذیری بالا، شادابی رنگ‌ها و&#; از جمله مزیت‌های اجرای چاپ عکس روی فلز  مانند چاپ روی است.یل ، چاپ روی آلومینیوم و &#; به شمار ‌می‌روند. هرچند انجام این کار می‌تواند گران تمام شود اما با توجه به طول عمر بالای محصول مقرون به صرفه خواهد بود.

یا برای است.حکام بسیار بالا از لاک محافظ است.فاده نمود. پرایمر تا حدی به است.حکام چاپ کمک می کند، ولی در موارد صنعتی و حساس اصلا است.فاده از کوتینگ پیشنهاد نمی شود؛ درست برعکس کوتینگ ، لاک محافظ بسیار با دوام و مقاوم است. و می تواند خیال شما را برای ماندگاری بالای محصول حتی تا بالای سال راحت کند.

پس از انجام چاپ و بررسی فلزات به صورت دقیق، ورق‌های مورد نظر به داخل کوره‌ها به منظور تثبیت رنگ انتقال داده می‌شوند. در این مرحله خط چاپ، ورنی و کوره به صورت پیوسته و پشت سر هم و یا مستقل و جدای از یکدیگر فعالیت می‌کنند. در نوع مستقل با توجه به حالتی که دار سرعت کار کاهش پیدا خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر