شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..
شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..
در چاپ روی فلزات، فلزات نمونهای از متریالهای به کار برده شده برای انجام چاپ تصاویر، متن، برند تجاری و هستند که بدون ایجاد محدودیت در رنگهای چاپی برای اجرای چاپ عکس روی فلز مورد است.فاده قرار میگیرند. در سرزمین چاپ از انواع فلزهای گوناگون در ابعاد و اندازههای مختلف برای چاپ است.فاده میشود. ارگانهای دولتی، کارخانههای تولیدکننده لوازم خانگی و ابزار، ادارات و سازمانها از مهمترین مصرفکنندگان چاپ روی فلز هستند.
یکی از مصرف کنندگان همیشگی چاپ روی فلز ادارات و ارگان های دولتی می باشند و تنها دلیل آن هم تمایل ارگان ها برای داشتن یک چاپ ماندگار می باشد. اگر با دقت به فضای اطراف خود نگاه کرده باشید، خواهید دید که تمام تابلو های ایستگاه های مترو ، اتوبوس و تاکسیرانی از این تکنولوژی بهره گرفته است.، عمدتا :
در انتخاب نوع فلز محدودیتی وجود ندارد و از انواع آن مثل : آهن ، گالوانیزه ، است.یل ، آلومینیوم و می توان است.فاده نمود و تمام آنها ویژگی های مطرح شده در بالا را دارند و تنها از لحاظ محدودیت های خود متریال مانند سایز های تولید آن ، وزن و قیمت است. که بر دیگری ترجیح داده می شوند .
یکی از چالش های تبلیغات محیطی انتخاب نوع متریال و نوع چاپ می باشد تا هم طراوت و شادابی بالایی داشته باشد، هم در اثر عوامل طبیعی مثل باد و باران چاپ آسیب نبیند و خود جنس از بین نرود ، قابل نصب آسان باشد و . در بحث تبلیغات محیطی و مدل های اجرای آن می توان به بیلبورد های شهرداری
( ) . .