مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


بهترین دستگاه چاپ روی ورق فلزی، Flat Bed UV است. که مرکب را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و فرایند چاپ را انجام می‌دهد. در این شیوه از مرکب‌های با کیفیت بالا و مرغوب است.فاده می‌شود تا ثبات رنگ تضمین شده و در برابر عوامل بیرونی مانند ضربه و خط و خش مقاومت مناسبی داشته باشند. انواع شیوه‌های چاپ روی فلز را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

مرکب است.فاده شده در چاپ روی ورق فلزی از نوع جوهر UV می باشد. که این قابلیت را دارد که همزمان با چاپ با تابش نور یووی کاملا خشک شود.  جوهر یووی تا دمای سانتی گراد را می تواند تحمل کنند. به همین جهت است. که مرکب در برابر حرارت از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

در زمان ارسال فایل چاپی به چاپخانه ، همان طور که پیش تر گفته شد فایل های خود را با مُد رنگ CMYKطراحی نمائید و سایز طرح را دقیقا هم سایز سطح کار و رزولوشن طرح را حداقل ۵ در نظر بگیرید . برای اطمینان از انجام کار در بالاترین کیفیت فایل لایه باز طرح را در یکی از فرمت های PDF ، Tiff یا Cdr در اختیار چاپخانه قرار دهید و در صورت است.فاده از متن ( با فونت خاص )  لایه های متنی را به وکتور تغییر دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر