مشاوره و اجرا چاپ روی فلزات در چهاردانگه

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


کوتینگ یا پرایمر محلولی می باشد که مقداری از آن را قبل از شروع چاپ روی محل مورد نظر ریخته و با دستمال کل محل را آغشته می کنیم. این پرایمر با توجه به خاصیت ذاتی خود نقشی بین چاپ و خود فلز بازی می کند و باعث می شود تا جوهر با شدت بالاتری به سطح فلز بچسبد.

یا برای است.حکام بسیار بالا از لاک محافظ است.فاده نمود. پرایمر تا حدی به است.حکام چاپ کمک می کند، ولی در موارد صنعتی و حساس اصلا است.فاده از کوتینگ پیشنهاد نمی شود؛ درست برعکس کوتینگ ، لاک محافظ بسیار با دوام و مقاوم است. و می تواند خیال شما را برای ماندگاری بالای محصول حتی تا بالای سال راحت کند.

نکته مهم دیگر، کنترل دمای کوره به صورت مرتب است. تا از موارد احتمالی مانند از بین رفتن لاک و رنگ فلزات محافظت شود. در حالی که سرعت حرکت محصول تهیه شده در کوره کم باشد ممکن است. مدت زمان طولانی‌تری را در معرض حرارت قرار گیرد و موجب سوخته شدن فلز شود. حرارت نباید به صورت مستقیم به فلز وارد شود. به همین علت از فرایند غیر مستقیم با کمک دیگ‌های مخصوص است.فاده می‌شود. گرما توسط مشعل‌های موجود در کوره به یک دیگ بزرگ وارد می‌شود و توسط خازن‌های تعبیه شده مخصوص به سطح فلز رسانده خواهد شد. در انتهای کوره دو هواکش بزرگ به منظور خنک کردن ورق‌ها و تعدیل دمای آن‌ها قرار داده شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر