ماشین آلات چوب در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Wood machinery-1
Wood machinery-2



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دستگاه‌های تغذیه، جزء ماشین آلات بسیار کاربردی برای کارگاه‌های تولیدی می‌باشد که از پانل بر افقی و دستگاه سی ان سی است.فاده می‌کنند. کارکرد دستگاه تغذیه به این صورت است. که تعدادی پانل بر روی آن قرار می‌دهند و به صورت اتوماتیک پانل‌ها را بر روی سی ان سی و یا پانل بر افقی قرار می‌دهد.

شرکت البرز ابزار در سال با احداث کارخانه اي در شهر صنعتي البرز وارد حيطه صنعت و تجارت شد. اولين محصول شرکت که با برند محک به بازار عرضه شد نمونه اي از ماشين سنگ سنباده بود. در حال حاضر بیش از نوع محصول با برند های محک، آینهل و تاپ گاردن به صورت مستقیم قابل ارائه به شما عزیزان میباشد.

ماشین آلات صفحه ای ام دی اف مخصوص کار بر روی ام دی اف، نئوپان روکش دار و ملامینه می‌باشند که به چند گروه مختلف از جمله دورکن، لبه چسبان، پانل بر، دستگاه روکش و... تقسیم می‌شوند، هر مورد برای انجام یک مرحله خاص است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک