چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


کشور پرتغال بهترین و بهترین تولید کننده پنبه و تغییر شکل پنبه است. که منجر به فرآوری محصول با درصد مواد اولیه می شود و پرتغال بزرگترین تولید کننده در صنعت پنبه است. که حدود درصد را به خود اختصاص داده است.. پرتغال جهانی دارای هکتار جنگل بلوط چوب پنبه ای است. که هر ساله هکتار بلوط به جنگل های آن اضافه می کند.

لاستیک چوب پنبه  انعطاف پذیری و ماندگاری لاستیک را با ویژگی های تراکم پذیری و بازیابی چوب پنبه ترکیب می کند. در نتیجه،این لاستیک یک ماده پر تقاضا برای مجموعه ای از کاربردها و صنایع  است.. برخی از رایج ترین کاربردهای لاستیک های چوب پنبه عبارتند از:

معمولاً برش های افقی در پایه درختان چوب پنبه ایجاد می شود. سپس، دروگر مواد چوب پنبه را از هر پانل درخت بلوط چوب پنبه جدا می کند. پس از برداشت چوب پنبه از درخت چوب پنبه، تخته های چوب پنبه معمولاً در طول فرآیند خشک کردن روی بتن قرار می گیرند تا از آلودگی جلوگیری شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک