ماشین آلات کاغذ در اسلامشهر ( فروش )

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..


تئوری‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی کاغذ را اختراع کرد وجود دارد، اما باور‌ها بر این است. که یک نجیب زاده چینی به نام تسای لون در حدود سال بعد از میلاد مخترع آن بوده است.. شایعه شده بود که او از زنبورهایی که الیاف را به هم می‌بافته‌اند الهام گرفته بود، که باعث شد خودش این موضوع را  آزمایش کند. اگرچه او اولین کسی نبود که یک بستر الیافی ایجاد کرد، اما با ایجاد روشی مستند برای هنر کاغذسازی به او اعتبار داده می‌شود.به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی  ماشین آلات کاغذ سازی مختلفی وارد صنعت کاغذ سازی شد و تولید کاغذ را سهولت بخشید.

پیشینه نوشتن قدمتی هزاران ساله دارد. انسان‌ها در همان ابتدای تشکیل تمدن‌ها، از گِل رُس تخته‌هایی می‌ساختند و بر روی آن‌ها مطالب خود را می‌نگاشتند. این تخته‌ها سرانجام یا با حرارت آفتاب خشک می‌شدند و یا با آتش پخته می‌شدند. از زمان اختراع و اکتشاف کاغذ، کاغذ ابتدایی‌ترین و درعین‌حال قابل‌اعتمادترین وسیله برای تبادل اندیشه بشر به شمار می‌رفته و نقش بسزایی را در گردآوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر ایفا می کرده است.. تاریخ شناسان بر این باورند که مصریان باستان جزء نخستین افرادی بوده‌اند که در این اختراع پیش‌قدم شده‌اند و اساساً واژه لاتین (paper) از نام درختی به نام (پاپیروس) گرفته‌شده است.. هم‌زمان با پیشرفت صنعت و فناوری این ماده با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار؛ وارد فاز جدیدی شد و امروزه به‌عنوان یک پدیده مهم از آن یاد می‌شود.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر