ماشین آلات کاغذ در شهر قدس ( فروش )

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


بخش نهایی در ماشین آلات کاغذ سازی بخش «صاف کننده» است.. اینجا بخشی است. که کاغذ از یک سری غلتک عبور کرده و فشرده می‌شود تا کاملا صاف شود. چیزی که یک کاغذ را کاملا صاف می‌کند، یک سری غلتک‌های کرومی است. که سریعتر از حرکت کاغذ می‌چرخند.

هنگامی که خمیر کاغذ وارد بخش &#;خشک کن&#; می‌شود، شروع به شکل گیری کاغذ می‌کند. این قسمت از دستگاه تار کاغذ را با است.فاده از یک سری غلتک گرم می‌بافد. از تسمه‌های نمدی نیز در این قسمت از دستگاه است.فاده می‌شود تا رطوبت کاغذ را به حدی برساند.

&#;&#;&#;&#; : &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;



( فروش ) های دیگر در شهر قدس