مقوا و کارتن در بازار لاله زار ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




زیست محیطی: ما برای اینکه بتوانیم طبیعتی سالم و تمیز را به نسل آینده ی خود اهدا کنیم باید تمام تلاش خود را برای حفظ محیط زیست انجام دهیم. به همین منظور ما باید در تولیدات خود از کارتن های مقوایی که از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند است.فاده کنیم تا در کنار است.فاده ی دوباره از آن بتوانیم زباله ی کمتری هم تولید کنیم.

بازاریابی: کارتن های مقوایی تولید شده دارای شکل هایی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و از آنجایی که قابلیت چاپ ( انواع چاپ روی کارتن که شامل: فلسکو، افست و سیلک هستند) بر روی آنها وجود دارد مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود از رنگ های مختلفی است.فاده کنند تا هم جذابیت محصول خود را افزایش دهند و هم نام تجاری خود را به نمایش بگذارند تا مردم با آن آشناییتی پیدا کنند و هم تبلیغی در جهت افزایش فروش آنها شود.

در سال شخصی از بروکلین به نام روبرت گید که در زمینه ساخت ساک های کاغذی و چاپ فعالیت داشت، در حال آماده سازی سفارش یکی از مشتریان خود بود که با است.فاده از یک خط کش فلزی برای برش زدن بخش های تاخورده است.فاده نمود که به این نتیجه رسید می تواند با برش زدن مقوا به راحتی تعداد زیادی جعبه یا همان کارتن بسته بندی تولید کند.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار