کارتن لمینتی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




خصوصیت بارز این دندانه یا کنگره می توان به ایستادگی ، است.واری و است.قامت در برابر فشار و له شدگی اشاره کرد که نسبت به فلوت A کمی ضعیف تر است. که بلندا و ارتفاع آن بین . الی . میلیمتر است. و تعداد دندانه ها بین الی عدد بر هر متر است..

در مرحله بعد اقدام کارتون لمینت سازی به لمینت مقوای چاپ شده روی ورق کارتن می نماید و سپس وارد مراحل ساخت کارتن می شود. اما در فر آیند تولید کارتن معمولی به طور همزمان دستگاه چاپ فلکسو با مراحل کارتن سازی (دایکات و لب چسب) اقدام به چاپ طرح روی ورق کارتن می کند. چاپ فلکسو در مقایسه با چاپ لمینتی از کیفیت پایین تری برخوردار است. و در ساخت کارتن معمولی عملیات لمینت از فرآیند تولید حذف شده است.. در کارتن معمولی و بدون لمینت، چاپ بر روی خود ورق کارتن صورت می گیرد که باعث کاهش کیفیت طرح چاپی و است.حکام کارتن می شود. قیمت کارتن

از نظر فنی افزودن هر سطح بر سطح دیگر را لمینت گویند که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی معمولا به افزودن مقوا بر روی سطوح کارتن لمینت اطلاق میشود. جعبه های لمینتی را بر اساس اقلام کارتن که به عنوان جنس زیره که مقوای پشت طوسی بر روی آن قرار میگیرد ، دسته بندی میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار