مقوا و کارتن در رباط کریم ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله


زیست محیطی: ما برای اینکه بتوانیم طبیعتی سالم و تمیز را به نسل آینده ی خود اهدا کنیم باید تمام تلاش خود را برای حفظ محیط زیست انجام دهیم. به همین منظور ما باید در تولیدات خود از کارتن های مقوایی که از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند است.فاده کنیم تا در کنار است.فاده ی دوباره از آن بتوانیم زباله ی کمتری هم تولید کنیم.

بازاریابی: کارتن های مقوایی تولید شده دارای شکل هایی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و از آنجایی که قابلیت چاپ ( انواع چاپ روی کارتن که شامل: فلسکو، افست و سیلک هستند) بر روی آنها وجود دارد مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود از رنگ های مختلفی است.فاده کنند تا هم جذابیت محصول خود را افزایش دهند و هم نام تجاری خود را به نمایش بگذارند تا مردم با آن آشناییتی پیدا کنند و هم تبلیغی در جهت افزایش فروش آنها شود.

این کارتن از نوع بسته بندی مقوایی است. که ممکن است. بیشتر مواقع با آن مواجه شده باشید. در حقیقت یک نوع مقوا راه راه است. که از دو لایه کاغذ، کنگره یا فلوت ساخته شده است.. نوع کاغذ معمولا به صورت رول یا شیت تولید می شوند. شما می توانید هر نوع از



( فروش ) های دیگر در رباط کریم