کارتن ساده در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


گمان نکنم به صورت دستی بتوان بیش از چهار هزار کار را در روز لمینیت کرد که برای هر شیفت هم حداقل به سه نفر نیروی انسانی نیاز است.. این در حالی است. با دو اپراتور به خوبی تا دقیقه ای ۵ کار را به انجام می رساند که یک رکورد است. و سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

حرف آخر این است. که صاحبان برند موظفند برای جلب توجه مشتری درفروشگاه ها تلاش بیشتری کنند و نیازمند است.فاده از تمامی ابزارهایی هستند که در اختیار آنها قرار دارد و لحظه تعیین کننده درست مقابل شلف فروشگاه میباشد . لذا بسته بندی و و همچنین نحوه چیدمان کالا از اهمیت

هسته اصلی فرآیند BOD یک ماشین تولید جعبه کارتنی با است.فاده از ورق های آكاردلوني (فلوت) است. این ماشین با چهار عرض متفاوت عرضه می شود، کوچکترین عرضي آن ۵۵ اینچ است. و بزرگترین ماشین معادل عرض اینچ دارد. برخی از این ماشین ها را می توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که همزمان چندین ورق با عرض های مختلف را تبدیل به جعبه‌هایی با ابعاد مختلف کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در رباط کریم