مقوا و کارتن در قرچک ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


اقتصادی: است.فاده از کارتن تولید شده در صنعت کارتن سازی از لحاظ اقتصادی این امکان را به ما می دهد که در هنگام جمل و نقل و یا انبار کردن محصولات هزینه ی کمتری را پرداخت کنیم. همچنین امکان تغییر ساختار و چاپ روی آن با کمترین هزینه وجود دارد.

ساختاری: امکان تهویه ی هوا در کارتن ها جهت جلوگیری از فساد محصول وجود دارد. مقاوم در برابر فشار و ضربات هستند. برای بسته بندی اکثر محصولات می توان از آنها است.فاده کرد. گرد و غبار تأثیری بر بسته بندی محصولات ندارد. نقاط قوت مقوای موج دار

اگر امکان است.فاده از روش لمینتی را ندارید، چاپ ترکیبی نیز روش خوبی است. که هم هزینه معقولی دارد و کیفیت مطلوبی را خواهید داشت. روش های دیگری که هزینه کمتری دارند مانند چاپ تک رنگ و دو رنگ است.، که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.



( فروش ) های دیگر در قرچک