کارتن ساده در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


ساختار کارتن بسیار ساده است.. گاهی کارتن ها به شکل لایه و لایه تولید می شوند که به آنها ورق سینگل گفته می شود. هر تولید کننده کارتن باید یک دستگاه خط برش کارتن را برای شروع داشته باشد. اما باید از قبل کارتن های مصرف شده که غیر قابل است.فاده هستند را از سطح شهر ها جمع آوری شده باشند که این کار را شهرداری ها انجام می دهند و آنها را به گارگاه های پرس ضایعات  منتقل می کنند. در آنجا ضایعات کارتن را با مقداری آب مرطوب می کنند و داخل دستگاه می اندازند و آنها را به شکل مکعب مستطیل در می آورند.

سرعت ماشین عامل دیگری است. که در ضخامت کاغذ اثر می گذارد بدین صورت که هر چه سرعت ماشین زیاد باشد ضخامت خمیر بدست آمده کم است. و هرچه سرعت کمتر باشد ضخامت خمیر بیشتر است.. اگر ماشین هد باکس درست کار نکند باعث بروز یک مشکل بزرگ می شود و آن هم عدم یکنواختی در ضخامت کاغذ است..

ما در مجموعه ی خود فشار زیادی به دستگاه ها نمی آوریم این در مورد Dingshung هم صدق می کند. این دستگاه در یک ساعت به راحتی چهار تا پنج هزار کار می زند اما در صورت لزوم و طبق آزمون ها و لزوماتی که گاه پیش آمده تا ساعتی نُه هزار کار را نیز به اتمام رسانده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک