کارتن ساده در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

تردید نیست که در اثر نزدیکی جغرافیایی و تماس مناطق با یکدیگر، هر منطقه ای برخی از خصوصیات زبانی و آداب و رسوم منطقه دیگر را کسب کرده‌است. اگرچه نمی‌توان این پیوندها را صرفاً معلول رابطه مستمر بین این گویش‌ها دانست، اما می‌توان رد پایی از خصوصیات این گویش به دست آورد تا در تحلیل‌های دقیق و علمی زبان شناسان از آنها است.فاده شود. از آنجا که تفاوت این گویش با گونه‌های دیگر آن در روستاها و بخش‌های دماوند و همچنین با گویش‌های شمیرانات و دیگر نقاط شمالی تهران بسیار اندک است.، بیشتر خصوصیات این گویش در مورد آنها نیز صادق است.. در شمال شهر دماوند، به فاصله دو یا سه کیلومتر از مرکز شهر، گویش مازندرانی رایج است.؛ اما درجنوب شهر تا شعاع کیلومتری لهجه‌های گویش دماوندی رواج دارد.

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:


مرحله ی بعدی تولید کننده کارتن خمیر سازی است. که به وسیله ی ارتعاشات، ناخالص هایی که از مراحله قبل به جا مانده است. را جدا می کنند. سپس محصول به دست آمده را وارد مخزن های بتنی می کنند در این مخزن ها عملیات یکسان سازی انجام می شود و خمیر به کمک همزن هایی، یکدست و یک نواخت می شود. (نکته: کیفیت خمیری که در این مرحله به دست می آید به کیفیت ضایعات کارتن بستگی دارد و همچنین هر چقدر که کارهای مربوط به ساخت خمیر با دقت بیشتری انجام شود کیفیت محصول نهایی بهتر خواهد بود.)

برای راه اندازی کسب و کار در صنعت ساخت کارتن باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم. با توجه به توانائی مالی امکان برپایی این حرفه را در دو سطح کارگاه و یا کارخانه می توانیم پی ریزی کنیم.

یکی از ویژگی‌های خوب این حرفه، کمک به محیط زیست است.، زیرا در این صنعت از ضایعات کارتن نیز است.فاده می شود که نتیجه آن می تواند تولید زباله کمتر و حفظ درختان جنگل باشد. پس از جمع آوری ضایعات کارتن، در یک فرآیند ویژه این ضایعات را تبدیل به خمیر می کنند که از آن می توان برای تولید ورق کارتن است.فاده کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند