کارتن فلکسو در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد. برای چه اقلامی می توان از این نوع چاپ است.فاده کرد؟

چاپ فلکسو یکی از روش های چاپ بسیار با کیفیت است. که به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. در روش چاپ فلکسو از یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه است.فاده می شود که جنس آن ژلاتین می باشد. این صفحه به صورت مستقیم با ورق کارتن در ارتباط است.. در واقع می توان گفت چاپ فلکسو تا حد زیادی به چاپ افست شباهت دارد؛ ولی در این روش به جای زینک از کلیشه های انعطاف پذیر است.فاده می شود.

با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند