کارتن ساده در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


پس مهم است. که قبل از طراحی و تولید کارتن با نیاز مشتری بیشتر آشنا شویم. پس از شفاف شدن مشخصات فنی، کیفی و ابعاد مورد نظر توسط مشتری نمونه اولیه کارتن تهیه می شود. پس از تایید نهایی توسط مشتری به طراحی روی بسته بندی می پردازیم و بعد از آن وارد فرآیند تولید انبوه  محصول بسته بندی می شویم. تولید کارتن در کارتن سازی فرایندهای به خصوصی دارد.

تمامی ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موجود در شرکت های کارتن سازی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک طراحی می شوند و با است.فاده از آن ها می توان انواع کارتن ها را به راحتی تولید نمود. مهندسین متخصص صنعت کارتن سازی دانش آموخته در این زمینه می توانند با مهارت و دانش تخصصی خود این دستگاه ها را راه اندازی کرده و فرایند تولید انواع کارتن ها را با فرمولاسیون خاصی به انجام برسانند.

در راستای راه اندازی یک کارگاه که توانائی اجرا انواع کارتن را داشته باشد، هشت دستگاه مورد نیاز است.. اگرچه این دستگاهها در هر دو گروه کارخانه و کارگاه مورد نیاز است. ولی در توانائی و تکتولوژی ساخت متفاوت هستند که در مورد هریک توضیحاتی خواهیم داد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران