کارتن فلکسو در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


چاپ روی کارتن به دو روش صورت می گیرد. است.فاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله ‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی به دلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است..  فلکسوگرافی در واقع یک نوع روش چاپی است. که از کلیشه های چاپی یا صفحات انعطاف پذیر است.فاده می کند. این صفحات بیشتر به صورت لیزری حکاکی شده و سپس حول غلتک دوّار پیچیده می شوند.

یکی از انواع سفارش ها مربوط به جعبه چاپ فلکسو می گردد که این نوع از کارتن ها قیمت پایین تری در مقایسه با کارتن و جعبه لمینتی دارند. به دلیل همین قیمت پایین است. که محبوبیت سفارش برای این کارتن ها بیشتر از دیگر نمونه ها بوده است.. چاپ مستقیم طرح روی کارتن را فلکسو می گویند و نتیجه آن را جعبه چاپ فلکسو می نامند. در این چاپ از صفحات یا کلیشه های چاپی قابل انعطاف است.فاده می شود و در آن امکان چاپ حروف و تصاویر به صورت کاملا برجسته وجود دارد. روز به روز در صنعت کارتن سازی، دستگاه چاپ این مدل در حال رشد است. که هم اکنون می توان با کیفیت بهتر این سبک از جعبه ها را تولید کرد. برای سفارش جعبه چاپ فلکسو کافیست که فرم زیر را پر کنید:

در این نوع چاپ از یک دستگاه است.فاده می شود که واحد های چاپ آن به صورت افقی هستند. در این روش چاپ امکان عدم انطباق تصویر در زمان چاپ وجود دارد؛ به همین دلیل در این روش از یک کشش رول است.فاده می کنند. معمولا از این دستگاه برای چاپ لیبل یا چاپ فلکسو کارتن فوری است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران