کارتن فلکسو در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


خوشبختانه دستگاه چاپ فلکسو کارتن قادر است. بر روی انواع مختلفی از کالاها عملیات چاپ را انجام دهد و این موضوع نوید پیشرفت صنایع را به دنبال داشت. چاپ بر روی جعبه های بسته بندی ظاهری زیبا و شکیل به محصولات می داد از این رو بیشتر تولیدی و کارخانجات این نمونه از چاپ را بر سایر روش های چاپ ترجیح دادند.

در سال میلادی اولین ماشین چاپ در انگلستان اختراع شد که فرایند چاپ را با است.فاده از صفحات آنیلین نفت و لاستیک انجام می داد. اما در سال اولین ماشین چاپ فلکسو در آلمان اختراع شد و به تدریج توانست موفقیت ها و محبوبیت زیادی به دست آورد. پیشرفت این روش به قدری بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های چاپ در صنایع مختلف شناخته می شود.

بعد از اینکه این نیاز در صنایع ایجاد شد که با چاپ بر روی جعبه های کارتن ظاهر شکیل تری به محصولات بدهند رفته رفته روش های چاپ گوناگون و مختلفی بر روی کارتن هم ایجاد شد. اینکه در بین این روش ها کدام روش بهترین است. و آیا انتطار این وجود دارد که این صنعت در آینده روش های بهتری را جایگزین روش های چاپ فعلی کند؟



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار