کاغذ در شهریار ( فروش )

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


کاغذ عمدتا از الیاف چوب منشا جنگل های طبیعی یا مزارع چوب خمیر چوب ساخته می شود. با این حال، بیش از نیمی از محصولات کاغذی امروز از الیاف بازیافت شده و سایر منابع فیبر مانند باقی مانده های کشاورزی ساخته می شوند. هنوز هم پتانسیل عظیمی برای رشد در است.فاده از فیبرهای بازیافتی وجود دارد.

طی چند دهه اخیر صنعت کاغذ سازی در جهان از نظر تولید کاغذ و مصرف کاغذ رونق داشته است.. امروزه محصولات کاغذی &#; مانند کاغذ نوشتن، چاپ کاغذ، مقوا و غیره &#; از متداول ترین مواد در زندگی روزمره مردم و بازارهای کالاهای مصرفی (FMCG) با سرعت بالا در سراسر جهان هستند.

در حال حاضر در فهرست شرکت بزرگ تولید کاغذ در جهان قرار دارد. این شرکت یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه تولید کاغذ، بسته بندی و تفاله است.. بیش از ۵ کارمند در ۵ کشور مشغول به کار هستند. این شرکت با مسئولیت پذیری از منابع تجدید پذیر برای تولید محصولات قابل بازیافت است.فاده می کند که میلیون ها نفر هر روز به آنها وابسته هستند.



( فروش ) های دیگر در شهریار