مشاوره و اجرا چکش کاری در بومهن

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


پتک دوسرتخت که به آن چکش پتکی هم می‌گویند معمولاً در بنایی برای کوبیدن میخ یا مغار به کار برده می‌شود. از این چکش می‌توان به عنوان پتکی کوچک برای شکستن و تخریب است.فاده کرد و معمولاً در ساخت‌وساز ساختمان به چشم می‌خورد. وزن این چکش بین گرم الی . کیلوگرم است. و دارای دسته‌ی چوبی یا فلزی با روکش پلاستیک با ضخامت زیاد است..

تکنیک‌های است.فاده از چکش مثل بسیاری از مهارت‌ها آن‌ قدرها ساده و بدیهی نیست. افراد حرفه‌ای زیادی دیده شده که با اعتماد به نفس چکش به دست می‌گیرند و با مهارت از آن است.فاده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید تکنیک‌های درست است.فاده از چکش‌ها را بلد باشید ادامه مطلب را بخوانید شاید لازم باشد شما هم چیزهای جدیدی یاد بگیرید. 

چکش از دسته و مضربه ساخته شده و معمولا از آن برای وارد کردن ضربه به میخ است.فاده می‌شود. از مهم ترین کاربردهای چکش ضربه زدن، شکستن اشیا و جا انداختن قطعات است. اما چکش انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربردی خاص طراحی و است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر