مشاوره و اجرا چکش کاری در دیزین

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین نکته‌ای که باید درباره پیست اسکی دیزین بدانید این است. که این پیست، مهم‌ترین و اولین پیست اسکی ایران است.. پیست اسکی دیزین از نظر فدراسیون جهانی نیز مورد تأیید است. و هرساله، مسابقات جهانی بسیاری در آن برگزار می‌شود. دیزین شامل تله‌کابین، تله‌سیژ، تله‌اسکی و پیست اسکی است..

آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.

برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از


چکش‌ را با توجه به وزن سر و طول دسته طبقه ‌بندی می‌کنند. وزن سر چکش معمولی دوشاخ تا گرم و طول دسته آن تا سانتی‌متر است. چکش قالب‌بندی چنگک صاف داشته و توانایی دارد که میخ‌های بسیار بزرگتر را بیرون بکشد. سری این چکش تا گرم و طول دسته‌ آن تا سانتی‌متر است.. همچنین برای بیرون کشیدن میخ‌هایی که خم شده از وسیله‌ای پرکاربرد به نام میخ کش است.فاده می شود. برای مشاهده انواع و کاربرد میخ کش، مقاله 

این چکش توسط زمین‌شناسان و باستان‌شناسان برای مطالعه سنگ‌ها و فسیل‌ها است.فاده می‌شود. سر این چکش تیز بوده و برای جدا کردن قطعات سنگ به کار برده می‌شود درحالی‌که از سر تخت آن برای شکستن سنگ‌های کوچک و سنگریزه‌ها است.فاده می‌شود.

پتک دوسرتخت که به آن چکش پتکی هم می‌گویند معمولاً در بنایی برای کوبیدن میخ یا مغار به کار برده می‌شود. از این چکش می‌توان به عنوان پتکی کوچک برای شکستن و تخریب است.فاده کرد و معمولاً در ساخت‌وساز ساختمان به چشم می‌خورد. وزن این چکش بین گرم الی . کیلوگرم است. و دارای دسته‌ی چوبی یا فلزی با روکش پلاستیک با ضخامت زیاد است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر