مشاوره و اجرا چکش کاری در شمال تهران

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


چکش‌ را با توجه به وزن سر و طول دسته طبقه ‌بندی می‌کنند. وزن سر چکش معمولی دوشاخ تا گرم و طول دسته آن تا سانتی‌متر است. چکش قالب‌بندی چنگک صاف داشته و توانایی دارد که میخ‌های بسیار بزرگتر را بیرون بکشد. سری این چکش تا گرم و طول دسته‌ آن تا سانتی‌متر است.. همچنین برای بیرون کشیدن میخ‌هایی که خم شده از وسیله‌ای پرکاربرد به نام میخ کش است.فاده می شود. برای مشاهده انواع و کاربرد میخ کش، مقاله 

چکش از دسته و مضربه ساخته شده و معمولا از آن برای وارد کردن ضربه به میخ است.فاده می‌شود. از مهم ترین کاربردهای چکش ضربه زدن، شکستن اشیا و جا انداختن قطعات است. اما چکش انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربردی خاص طراحی و است.فاده می‌شود.

این چکش توسط زمین‌شناسان و باستان‌شناسان برای مطالعه سنگ‌ها و فسیل‌ها است.فاده می‌شود. سر این چکش تیز بوده و برای جدا کردن قطعات سنگ به کار برده می‌شود درحالی‌که از سر تخت آن برای شکستن سنگ‌های کوچک و سنگریزه‌ها است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر