مشاوره و اجرا چکش کاری در شهر جدید اندیشه

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


تاریخچه چکش به دو میلیون و ششصد سال پیش از دوران مسیحیت یعنی عصر حجر باز می‌گردد. چکش در این عصر از جنس سنگ و در شکل‌های مختلف بوده که برای شکستن چوب یا است.خوان به کار برده می‌شده. امروزه چکش در سایزها و شکل‌های مختلف تولید می‌شود و کاربردهای مختلفی دارد. در ادامه با نوع از پرکاربردترین چکش‌ها آشنا می‌شویم.

سر این چکش همان طور که از نام آن مشخص است. گرد است.. چکش سر گرد برای خم کردن و شکل دادن به فلز و بستن پرچ است.فاده می‌شود. دسته چکش سرگرد می‌تواند هم چوبی باشد هم فلزی. در حالی که سر آن معمولاً از جنس فولاد آلیاژی یا فولاد کربنی است..

مطمئن شوید که دسته را از نزدیک انتهای آن در دست گرفته‌اید؛ زیرا با این نحوه دست گرفتن نیروی بیشتری خواهید داشت و تعادل ابزار بهتر حفظ می‌شود. با این روش دست گرفتن چکش احساسی که برای اولین بار چکش دست گرفتید نخواهید داشت مخصوصاً اگر نجار خودآموزی باشید که دسته چکش را از بالا دست می‌گیرید. اما باید یاد بگیرید که برای دست گرفتن چکش از کل دست‌تان است.فاده کنید. در نتیجه هنگام کوبیدن منجر به خم شدن میخ‌ها نمی‌شوید؛ زیرا زاویه ضربه چکش بیشتر در موازات بدنه میخ خواهد بود در حالی که اگر دسته چکش را از بالا بگیرید ضربه‌ها را از زاویه پایین به میخ وارد می‌کنید. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر