مشاوره و اجرا چکش کاری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


چکش از دسته و مضربه ساخته شده و معمولا از آن برای وارد کردن ضربه به میخ است.فاده می‌شود. از مهم ترین کاربردهای چکش ضربه زدن، شکستن اشیا و جا انداختن قطعات است. اما چکش انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربردی خاص طراحی و است.فاده می‌شود.

تکنیک‌های است.فاده از چکش مثل بسیاری از مهارت‌ها آن‌ قدرها ساده و بدیهی نیست. افراد حرفه‌ای زیادی دیده شده که با اعتماد به نفس چکش به دست می‌گیرند و با مهارت از آن است.فاده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید تکنیک‌های درست است.فاده از چکش‌ها را بلد باشید ادامه مطلب را بخوانید شاید لازم باشد شما هم چیزهای جدیدی یاد بگیرید. 

از پتک برای کارهای سنگین است.فاده می‌شود. مثل شکستن بتن، سنگ یا سازه‌های بنایی میسونری. وزن این نوع چکش‌‌ها بیشتر از کیلوگرم است. و دسته آن برای راحتی بیشتر و ایجاد بهتر نیروی گشتاور، بلند طراحی شده است.. پتک را باید با دو دست نگه داشت و برای تأثیر بیشتر، حرکت آن باید مثل تبر باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر