مشاوره و اجرا چکش کاری در ناحیه صنعتی بیجین ری

hammer work-1
hammer work-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


سر این چکش همان طور که از نام آن مشخص است. گرد است.. چکش سر گرد برای خم کردن و شکل دادن به فلز و بستن پرچ است.فاده می‌شود. دسته چکش سرگرد می‌تواند هم چوبی باشد هم فلزی. در حالی که سر آن معمولاً از جنس فولاد آلیاژی یا فولاد کربنی است..

این چکش توسط زمین‌شناسان و باستان‌شناسان برای مطالعه سنگ‌ها و فسیل‌ها است.فاده می‌شود. سر این چکش تیز بوده و برای جدا کردن قطعات سنگ به کار برده می‌شود درحالی‌که از سر تخت آن برای شکستن سنگ‌های کوچک و سنگریزه‌ها است.فاده می‌شود.

چکش برقی همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم مشابه چکش‌های دستی کار می‌کنند. از این چکش ها برای کارهای سنگینی است.فاده می‌شود که نمی‌توان از چکش‌های کوچک دستی است.فاده کرد. به‌عنوان مثال برای شکستن بتن، کندن سازه و انواع تخریب از این چکش است.فاده می‌شود. چکش‌های برقی یا با الکتریسیته کار می‌کنند یا با سوخت و حتی بعضی از آن‌ها با بخار کار می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر