اجاره کامیون در اسلامشهر

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


در میان کامیون‏ های داخلی کامیون FM، FH و NH ساخت سایپادیزل کاملاً به روزند و از سوی شرکت ولووی سوئد به طور مستقیم کد تولید دریافت می‏ کنند و کامیون اکتروس ساخت ایران خودرودیزل نیز یک سال با تکنولوژی روز دنیا فاصله دارد.

اگر چه تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در سال‏ های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل کشور، رشد تولید و تجارت و خدمات حمل و نقل لازم است. نرخ رشد و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده‏ ها با لحاظ تنوع مدل‏ ها، برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، ارائه یارانه و وام ‏های بلندمدت به رانندگان و شرکت‏ های ارائه دهنده خدمات عمومی همچنان حفظ شود و در سال‏‌های آینده نیز شاهد تولید بیشتر و ارتقای کیفیت تولید کامیون‏ های تجاری باشیم و سهم حمل و نقل از تولید تجارت کشور افزایش یابد.

آنها می‏ گویند در شرایطی که تولید کامیون با رشد درصدی رو به روست و تعدادی از کامیون‏ ها در انبارها باقی مانده ‏اند و منتظر ارائه تسهیلات بانکی به رانندگان هستند، دلیلی ندارد کامیون‏ های دست دوم از خارج وارد شود و نباید مشکلات حمل ونقل کشور و هزینه‏ های بالای صادرات و واردات را تنها به عامل گرانی کامیون‏‌های ساخت داخل نسبت داد. در حال حاضر تنوع بیش از نوع محصول تولیدی در داخل کشور، هر نوع سلیقه و انتظاری را پاسخ می‏ دهد و رضایت مشتری را جلب می‏ کند.



( اجاره ) های دیگر