فروش کامیون در بومهن

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


اما مخالفان می ‏گویند کامیون ‏های مذکور در کشورهای اروپایی بیش از حد مورد است.فاده قرار گرفته‏ اند و در مسیرهای طولانی و به طور شبانه روزی در تردد بوده و تقریباً کار خود را کرده‏ اند و واردات آنها تنها جاده‏ های ایران را به گورستان خودروهای دست دوم و فرسوده تبدیل می‏کند و چهره ناوگان حمل و نقل را نازیبا خواهد کرد.

اگر چه تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در سال‏ های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل کشور، رشد تولید و تجارت و خدمات حمل و نقل لازم است. نرخ رشد و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده‏ ها با لحاظ تنوع مدل‏ ها، برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، ارائه یارانه و وام ‏های بلندمدت به رانندگان و شرکت‏ های ارائه دهنده خدمات عمومی همچنان حفظ شود و در سال‏‌های آینده نیز شاهد تولید بیشتر و ارتقای کیفیت تولید کامیون‏ های تجاری باشیم و سهم حمل و نقل از تولید تجارت کشور افزایش یابد.

سایپادیزل با برنامه تولید هزار دستگاه در سال تعهد فروش حدود هزار دستگاه به افراد حقیقی و حقوقی را دارد که تا پایان مهرماه دستگاه آن تحویل داده شده و برای هزار دستگاه به علت عرضه بیش از تقاضا در تناژهای مختلف هنوز ایجاد تعهد نشده است. و می‏ تواند به صورت تحویل روز در اختیار مشتری قرار گیرد.



( فروش ) های دیگر