اجاره کامیون در جنوب تهران

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


شرکت دایملر هم‌اکنون مالک چندین شرکت تابعه و برند بزرگ خودروسازی همچون؛ مرسدس-آام‌گ، مرسدس بنز، دایملر تراکس و اسمارت می‌باشد. همچنین دارای سهام در چندین شرکت خودروسازی است. که برای نمونه می‌توان به کاماز، رنو-نیسان آلیانس و پکن اتو اشاره کرد.

ریشه‌های تأسیس شرکت دایملر آگ به تاریخ می باز می‌گردد که تفاهم‌نامه دو جانبه‌ای برای ادغام قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت و شرکت بنز اند سیه (تأسیس توسط کارل فردریش بنز در سال ۸۸) امضا شد. این ادغام در تاریخ ۸ ژوئیه نهایی شد و به تاسیس شرکت دایملر-بنز انجامید. این شرکت تولیدات خود را با ترکیب نام سری محبوب شرکت دِ.اِم.گِ، یعنی مرسدس و نام شرکت بنز، به صورت برند مرسدس-بنز عرضه کرد.

شرکت خودروسازی چینی است. که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۸ میلادی در است.ان هوبئی تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.



( اجاره ) های دیگر