خریدوفروش کامیون در جنوب تهران

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل


اگر از منتقدان صنعت تولید کامیون داخلی نیز می ‏گویند گرانی هزینه ‏های واردات کامیون و بالا بودن تعرفه درصدی واردات آن مانع عمده بر سر راه واردات کامیون‏ های دست دوم، کاهش هزینه  ‏های تمام شده حمل و نقل و صادرات کالاهای ساخت ایران و بالارفتن هزینه تمام شده ترانزیت کالاست.

برنامه تولید سال شرکت‏ های تولیدکننده کامیون‏ در ایران بیش از هزار دستگاه است.؛ با این تعداد و تنوع تولیدات و بهره ‏برداری از تکنولوژی روز اروپا و است.انداردهای روز جهان، ضرورتی برای واردات کامیون‏ های نو و یا دست دوم وجود ندارد.

هم اکنون موضوع کاهش تعرفه‏ های واردات خودروهای دست دوم و تبلیغات وسیعی با عنوان «خودروهای ارزان قیمت» از سوی واسطه ‏ها و عده‏ ای از تجار دنبال می ‏شود که در صورت عدم تحرک لازم دولت و خودروسازان و نظام بانکی در جهت جلب رضایت مشتریان، رانندگان و موسسات حمل ونقل، فشار آنها برای باز کردن درها و کاهش تعرفه‏ ها و واردات رنگارنگ خودروهای دست دوم افزایش خواهد یافت.



( خریدوفروش ) های دیگر