شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکیکردن و برفبازی و تلههای مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیستهای اسکی یکی از قطبهای گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قلههای برفی محروم نیستند. در اینجا برخی از جذابترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.
تله اسکی «ویلا» در شمال غرب دفتر مدیریت پیست اسکی دیزین، متر طول دارد. تله اسکی «دوبل مایر یک» از رستوران شاله تا شمال غرب پیست به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «دوبل مایر دو»، در شمال رستوران «اف بیست» به طول متر قرار دارد. تله اسکی «مسابقه» نیز به طول ۵ متر در شمال رستوران شاله قرار دارد. تله اسکی «مبتدی» به طول متر در شمال شرق رستوران شاله کشیده شده است..
تلهسیژ بهدلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلیهای ایمنی دارد و نفرات کمتری میتوانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تلهسیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر میشوند. تلهسیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را میپیماید و تلهسیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..
در میان کامیون های داخلی کامیون FM، FH و NH ساخت سایپادیزل کاملاً به روزند و از سوی شرکت ولووی سوئد به طور مستقیم کد تولید دریافت می کنند و کامیون اکتروس ساخت ایران خودرودیزل نیز یک سال با تکنولوژی روز دنیا فاصله دارد.
شرکت صنایع سنگین سوئدی است.، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن میباشد. از جمله تولیدات این شرکت، تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازهای، سامانههای پیشرانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است..
شرکت خودروسازی آلمانی و چندملیتی است.، که از لحاظ میزان درآمد سالیانه، پس از تویوتا و گروه فولکسواگن، سومین خودروساز بزرگ جهان بهشمار میآید. این شرکت، از نظر تعداد خودروهای تولید شده، در رتبه چهاردهم قرار دارد. دایملر آ. گ بزرگترین کامیونساز جهان است..
نشان این شرکت یک اژدها در نظر گرفته شد که روی سر آن تاجی قرار داشت و از دهانش آتش بیرون میآمد. در آن سالها خودروهای متفاوتی تولید شد و همزمان تعدادی قایق، با موتور سیلندر اسب بخار نیز در خط تولید این کمپانی تولید شد. به تدریج تولیدات شرکت گسترش یافت و در کشورهای دانمارک و نروژ نیز خطوط تولید آن، دایر شد.
ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل ایران با است.فاده از خودروهای نو و برخوردار از تکنولوژی روز و متکی بر توان ساخت داخل، غیرقابل اجتناب است.. نباید جایگاه ترانزیت کالا و حمل و نقل کشور را در سطح جهانی با است.فاده از خودروهای دست دوم تنزل و نقدینگی کشور را هدر دهیم.