فروش کامیون در دیزین

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.


عدم دسترسی به فناوری روز، تیراژ اندک تولید، کمبود سرمایه، بالابودن نرخ سود تسهیلات و اعتبارات مالی و بانکی، روش‏های تولید نامناسب و غیراقتصادی، کیفیت پایین تولیدات، بسته‏ بندی نامناسب محصولات، نبود بازاریابی مدرن و علمی و به روز، قیمت تمام شده بالا نسبت به تولید مشابه کالاها در سایر کشورها و ضعف مدیریتی صادرات کشور، به عدم موفقیت در تحقق برنامه‏ های جهش صادراتی منجر شده است. و نمی‏ توان گرانی کامیون و هزینه‏ های حمل و نقل کالا را عامل موثری در این زمینه دانست زیرا حمل و نقل کالا، آخرین مرحله صادرات است. و کمترین نقش را در این میان دارد و نمی‏ توان کاستی موجود در دیگر بخش ‏ها و هزینه‌های بالای تولید را با ارزانی کامیون جبران کرد.

اگر چه تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در سال‏ های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل کشور، رشد تولید و تجارت و خدمات حمل و نقل لازم است. نرخ رشد و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده‏ ها با لحاظ تنوع مدل‏ ها، برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، ارائه یارانه و وام ‏های بلندمدت به رانندگان و شرکت‏ های ارائه دهنده خدمات عمومی همچنان حفظ شود و در سال‏‌های آینده نیز شاهد تولید بیشتر و ارتقای کیفیت تولید کامیون‏ های تجاری باشیم و سهم حمل و نقل از تولید تجارت کشور افزایش یابد.

ویژگی است.راتژیک کشور پهناور ایران و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت بین ‏المللی، توجه افزونتر به صنعت تولید کامیون و کشنده‏ ها و نیز ارائه تسهیلات بیشتر از سوی دولت به رانندگان و شرکت ‏های حمل بار و کالا را ضروری می‏کند؛ تا حضور کامیون‏ ها و کشنده ‏های ایران در جاده‏ های کشور و کشورهای مسیر ترانزیت کالا افزایش یابد و به رشد صادرات و تجارت کالا و صنعت کشور کمک کند. به این منظور باید برنامه جامع و هماهنگی توسط وزارت صنایع و نهادهای متولی حمل و نقل اجرا شود.



( فروش ) های دیگر