خریدوفروش کامیون در رباط کریم

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


برابر آمار رسمی وزارت صنایع و معادن، تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده توسط شرکت‏های سایپادیزل و ایران ‌خودرودیزل در هفت ماهه سال جاری دستگاه بوده است.. امسال تولید انواع کامیون و کامیونت دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد رشد داشته است. و میزان تولید کشنده نیز با درصد رشد دستگاه بوده است..

کامیون‏ ها بار را به تهران و انبارهای اطراف شهرها ببرند و مدتی در آنجا نگه دارند و سپس به بازارهای واسطه‌‏ای و نهایی روانه کنند. اگر سیستم توزیع کالا و واسطه‏ گری و انبارداری و سنجش نیاز بازارهای مصرف شهرستان‏ها و روستاها ساماندهی شود، از سفرهای مضاعف و چندباره کامیون‏ ها جلوگیری خواهد شد و هزینه‏‌های تمام شده کاهش خواهد یافت.

اما مخالفان می ‏گویند کامیون ‏های مذکور در کشورهای اروپایی بیش از حد مورد است.فاده قرار گرفته‏ اند و در مسیرهای طولانی و به طور شبانه روزی در تردد بوده و تقریباً کار خود را کرده‏ اند و واردات آنها تنها جاده‏ های ایران را به گورستان خودروهای دست دوم و فرسوده تبدیل می‏کند و چهره ناوگان حمل و نقل را نازیبا خواهد کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر