خریدوفروش کامیون در شمال تهران

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 


شرکت صنایع سنگین سوئدی است.، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت، تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است..

شرکت خودروسازی چینی است. که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۸ میلادی در است.ان هوبئی تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

شرکت ولوو در سال با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت به نام گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز، شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد که در سال ۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.



( خریدوفروش ) های دیگر