فروش کامیون در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .

یکی از با کیفیت ترین کافی شاپ های موجود در شهر قدس که توانایی رقابت با بهترین برند ها در تهران را دارد منو در restkaf.ir از فعالیت های این محموعه : ارسال بار گرم و سرد در شهر قدس به نقاط اطراف مثل اسپرسو و... سرو صبحانه و ارسال آن به تمامی نقاط شهر ق...

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..


شرکت ولوو در سال با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت به نام گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز، شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد که در سال ۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.

امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود. 

در حال حاضر نقاضای بسیاری برای نوسازی و توسعه ناوگان کامیون و کشنده‏ ها وجود دارد اما رانندگان قدرت خرید کافی ندارند و محصولات تولیدی نیز به علت مشکلات اداری پرداخت وام بانکی و … مدتی در انبار می‌مانند. اگر تسهیلات کافی از سوی موسسات اعتباری و نهادهای متولی حمل ونقل در اختیار رانندگان قرار گیرد، تحویل خودروها به موقع صورت خواهد گرفت و این موضوع سبب توسعه و نوسازی دائمی ناوگان حمل ونقل تجاری خواهد شد.



( فروش ) های دیگر