اجاره کامیون در شهرک صنعتی شمس آباد

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


ریشه‌های تأسیس شرکت دایملر آگ به تاریخ می باز می‌گردد که تفاهم‌نامه دو جانبه‌ای برای ادغام قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت و شرکت بنز اند سیه (تأسیس توسط کارل فردریش بنز در سال ۸۸) امضا شد. این ادغام در تاریخ ۸ ژوئیه نهایی شد و به تاسیس شرکت دایملر-بنز انجامید. این شرکت تولیدات خود را با ترکیب نام سری محبوب شرکت دِ.اِم.گِ، یعنی مرسدس و نام شرکت بنز، به صورت برند مرسدس-بنز عرضه کرد.

از سوی دیگر، در سال یک کارخانه دوچرخه‌سازی توسط گوستاو اریکسون در شهر صنعتی مالمو با نام اسکانیا تأسیس شد. این شرکت به تدریج تغییر جهت داد و به سمت تولید خودرو و کامیون رفت تا اینکه در سال دو کمپانی در هم ادغام شدند و شرکت اسکانیا-وابیس را پدید آوردند.

در این مقاله، به معرفی بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان و تاریخچه کوتاهی از آن‌ها پرداختیم. بسیاری از این خودروسازان طراز اول، طرفداران پروپاقرصی نیز دارند. اگر شما هم طرفدار هر کدام از این خودروسازان هستید، اطلاعات بیشتری را در انتهای این پست، با ما به اشتراک بگذارید.



( اجاره ) های دیگر