خریدوفروش کامیون در شهرک صنعتی پرند

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;


شرکت خودروسازی چینی است. که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۸ میلادی در است.ان هوبئی تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

شرکت صنایع سنگین سوئدی است.، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت، تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است..

عده ‏ای از کارشناسان نیز کندی روند تولید کامیون و کشنده را ابزاری برای توجیه واردات خودروهای دست دوم عنوان می ‏کنند. در این میان بروکراسی اداری نیز عامل مهمی در عدم تحویل به موقع کامیون‏ ها به رانندگان و مشتریان است.. در حال حاضر خودروی سنگین از قبیل کامیون و کشنده به دلیل تاخیر در پرداخت وام به مالکان آنها معطل مانده ‏اند. اصلاح ساختار اعطای وام به خریداران کامیون ‏ها و تحرک بیشتر سیستم بانکی، بخش عمده‏ای از اشکالات فعلی سیستم حمل و نقل کشور را رفع خواهد کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر