خریدوفروش کامیون در غرب تهران

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس

اما محله های غرب تهران تنها در منطقه قرار ندارند. منطقه شهر تهران، با بیشترین مساحت و وسعتی بیش از هکتار از محبوب ترین و بهترین مناطق شهر تهران می باشد. این منطقه که در زمان های بسیار قدیم نیز محبوبیت بسیاری داشته و بنا به موقعیت مکانی خود متعلق به افراد رده بالا و پادشاهان بوده است.، امروزه نیز همان محبوبیت را در دل مردم به ویژه ساکنین تهران داشته و از گران ترین و بهترین مناطق تهران به شمار می رود. منطقه شهر تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های غرب تهران را در خود جای داده است. و جالب است. بدانید که از سرسبزترین مناطق شهر تهران نیز می باشد. همین مساله سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان علاقه مند به این منطقه و سکونت در آن باشند. 

در چند سال اخیر ، نوسانات شدید قیمت ملک که ناشی از افزایش بی رویه قیمت مصالح ، دلالی و عدم نظارت نهاد های مربوطه بوده است. ، خرید واحد چند ساله و یا ملک نیازمند به بازسازی را به ریسکی پر خطر برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. اما سرمایه گذاری در پروژه های پیش فروش ، همچنان بعنوان راهی مطمئن برای حفظ ارزش و اعتبار سرمایه ، شناخته میشود .


با نام پیشین اینترنشنال هاروستر شرکت خودروسازی آمریکایی است. که تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری، موتورهای دیزلی، اتوبوس‌های آی‌سی مدرسه و اتوبوس‌های تجاری، وانت‌های پیک‌آپ و نیز طراح و تولیدکننده موتورهای دیزلی برای کامیون وانت‌ها، ون‌ها و اس‌یووی‌ها می‌باشد. این شرکت همچنین قطعات و خدمات تعمیر و نگهداری را برای انواع کامیون‌ها و سایر خودروهای دیزلی ارائه می‌نماید.

شرکت صنایع سنگین سوئدی است.، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت، تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است..

سهام شرکت دانگ‌فنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله می‌شود. این شرکت در سال ۵، نخستین واگذاری عمومی سهام خود را ترتیب داد که با این حال، کماکان ٪ درصد از سهام آن در اختیار دولت مرکزی چین باقی ماند.



( خریدوفروش ) های دیگر