خریدوفروش کامیون در قرچک

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.


هم اکنون موضوع کاهش تعرفه‏ های واردات خودروهای دست دوم و تبلیغات وسیعی با عنوان «خودروهای ارزان قیمت» از سوی واسطه ‏ها و عده‏ ای از تجار دنبال می ‏شود که در صورت عدم تحرک لازم دولت و خودروسازان و نظام بانکی در جهت جلب رضایت مشتریان، رانندگان و موسسات حمل ونقل، فشار آنها برای باز کردن درها و کاهش تعرفه‏ ها و واردات رنگارنگ خودروهای دست دوم افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر نقاضای بسیاری برای نوسازی و توسعه ناوگان کامیون و کشنده‏ ها وجود دارد اما رانندگان قدرت خرید کافی ندارند و محصولات تولیدی نیز به علت مشکلات اداری پرداخت وام بانکی و … مدتی در انبار می‌مانند. اگر تسهیلات کافی از سوی موسسات اعتباری و نهادهای متولی حمل ونقل در اختیار رانندگان قرار گیرد، تحویل خودروها به موقع صورت خواهد گرفت و این موضوع سبب توسعه و نوسازی دائمی ناوگان حمل ونقل تجاری خواهد شد.

بنابراین خودروسازان و نظام بانکی و نهادهای دست ‏اندرکار حمل و نقل کشور باید با ارائه شایستگی و توان ساخت داخل، جایگاه حمل ونقل و سیستم خودروهای سنگین کشور را ارتقا دهند و تقاضای موجود را به بهترین نحو و با قیمت مناسب تامین کنند.



( خریدوفروش ) های دیگر