فروش کامیون در قرچک

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


برابر آمار رسمی وزارت صنایع و معادن، تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده توسط شرکت‏های سایپادیزل و ایران ‌خودرودیزل در هفت ماهه سال جاری دستگاه بوده است.. امسال تولید انواع کامیون و کامیونت دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد رشد داشته است. و میزان تولید کشنده نیز با درصد رشد دستگاه بوده است..

امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود. 

در میان کامیون‏ های داخلی کامیون FM، FH و NH ساخت سایپادیزل کاملاً به روزند و از سوی شرکت ولووی سوئد به طور مستقیم کد تولید دریافت می‏ کنند و کامیون اکتروس ساخت ایران خودرودیزل نیز یک سال با تکنولوژی روز دنیا فاصله دارد.



( فروش ) های دیگر