اجاره کامیون در لواسان

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

حمام راحت آباد در روستای راحت آباد واقع شده و اثری متعلق به دوران صفوی و قاجار است. که در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت. بنای حمام در جهت شمالی-جنوبی ساخته شده و بخش‌هایی از آن تخریب شده است.. رختکن، گرم‌خانه و خزینه، بخش‌های مختلف این حمام را تشکیل می‌دهند. مصالح حمام راحت ‌آباد از سنگ لاشه و ملات گچ است.؛ هرچند در بدنه داخلی آن از ملات گل آهک است.فاده شده است..

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.


از سوی دیگر، در سال یک کارخانه دوچرخه‌سازی توسط گوستاو اریکسون در شهر صنعتی مالمو با نام اسکانیا تأسیس شد. این شرکت به تدریج تغییر جهت داد و به سمت تولید خودرو و کامیون رفت تا اینکه در سال دو کمپانی در هم ادغام شدند و شرکت اسکانیا-وابیس را پدید آوردند.

بنابراین خودروسازان و نظام بانکی و نهادهای دست ‏اندرکار حمل و نقل کشور باید با ارائه شایستگی و توان ساخت داخل، جایگاه حمل ونقل و سیستم خودروهای سنگین کشور را ارتقا دهند و تقاضای موجود را به بهترین نحو و با قیمت مناسب تامین کنند.

سایپادیزل و ایران خودرودیزل در سال جاری هزار دستگاه کامیون به روز را با درصد قیمت کامیون با تسهیلات بانکی به مشتری تحویل می ‏دهند. قیمت یک دستگاه کامیون سال کارکرده در خارج از ایران درصد کمتر از قیمت نو است. و فرسودگی آن معادل یک کامیون تا ساله ایرانی است. و بیشتر آن ها در آستانه تعمیرات اساسی موتور و گیربکس هستند.



( اجاره ) های دیگر