خریدوفروش کامیون در لواسان

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.


از سال تاکنون به دلیل افزایش تعداد کامیون‏ ها در ناوگان حمل و نقل، کرایه حمل تا درصد کاهش یافته است. و با صف طولانی کامیون‏ ها برای دریافت بار رو به رو بوده‏ ایم. این در حالی است. که اگر بازاریابی تقویت شود، از ناوگان کنونی و سرمایه ‏های موجود می‏ توان است.فاده بیشتری برد.

شرکت خودروسازی آلمانی و چندملیتی است.، که از لحاظ میزان درآمد سالیانه، پس از تویوتا و گروه فولکس‌واگن، سومین خودروساز بزرگ جهان به‌شمار می‌آید. این شرکت، از نظر تعداد خودروهای تولید شده، در رتبه چهاردهم قرار دارد. دایملر آ. گ بزرگترین کامیون‌ساز جهان است..

ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل ایران با است.فاده از خودروهای نو و برخوردار از تکنولوژی روز و متکی بر توان ساخت داخل، غیرقابل اجتناب است.. نباید جایگاه ترانزیت کالا و حمل و نقل کشور را در سطح جهانی با است.فاده از خودروهای دست دوم تنزل و نقدینگی کشور را هدر دهیم.



( خریدوفروش ) های دیگر