فروش کامیون در لواسان

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..


شرکت ولوو در سال با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت به نام گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز، شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد که در سال ۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.

از سوی دیگر، در سال یک کارخانه دوچرخه‌سازی توسط گوستاو اریکسون در شهر صنعتی مالمو با نام اسکانیا تأسیس شد. این شرکت به تدریج تغییر جهت داد و به سمت تولید خودرو و کامیون رفت تا اینکه در سال دو کمپانی در هم ادغام شدند و شرکت اسکانیا-وابیس را پدید آوردند.

نشان این شرکت یک اژدها در نظر گرفته شد که روی سر آن تاجی قرار داشت و از دهانش آتش بیرون می‌آمد. در آن سال‌ها خودروهای متفاوتی تولید شد و هم‌زمان تعدادی قایق، با موتور سیلندر اسب بخار نیز در خط تولید این کمپانی تولید شد. به تدریج تولیدات شرکت گسترش یافت و در کشورهای دانمارک و نروژ نیز خطوط تولید آن، دایر شد.



( فروش ) های دیگر